Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Om te kunnen bestellen kunt u een account bij rolluikonderdelen.nl aan te maken, u kunt ook kiezen om af te rekenen zonder een account aan te maken. Het aanmaken van een account kunt u op voorhand doen of als u reeds producten in uw winkelwagentje heeft.
Alle gegevens die u verstrekt aan rolluikonderdelen.nl zullen uiterst vertrouwelijk worden behandeld.
Zie voor meer informatie onze Privacy Policy.
Er zijn 3 manieren waarop u kunt bestellen en afrekenen.
1. U winkelt eerst en creëert een account op het moment van afrekenen.
2. U winkelt eerst en logt in met uw account op het moment van afrekenen.
3. U winkelt eerst en rekent af zonder in te loggen of een account aan te maken (Direct afrekenen).
Nadat u de producten van uw keuze in uw winkelwagen heeft gezet kiest u voor ‘’bestelling afronden”.
U krijgt na het afrekenen een bevestiging van u bestelling en de betaling.
Zodra uw bestelling is verwerkt krijgt een mail van de status van de bestelling. Als uw bestelling wordt verzonden met PostNL krijgt u ook weer een mail met daarin een tracking nummers en een link om te kijken waar u bestelling op dat moment is.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Na een succesvolle afronding van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van ons. Wanneer je deze e-mail hebt ontvangen, hebben wij jouw bestelling ook ontvangen en kan je er zeker van zijn dat jouw bestelling is opgenomen in het verwerking- en verzendproces.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen of annuleren?
Het is mogelijk om een wijziging in uw bestelling of een annulering door te geven. Laat onze webshop dit zo snel mogelijk weten; telefonisch op 088-3667373 of per mail naar [email protected]. Wanneer je bestelling echter al onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt, dan is annuleren niet meer mogelijk. Je bestelling bevindt zich dan al in het leveringstraject.